Мета:допомогти студентам засвоїти теоретичні основи підприємницької діяльності, набути системних знань і практичних навичок щодо здійснення підприємницької діяльності в різних сферах.
Завдання:формування системи знань про сутність і зміст менеджменту та маркетингу, як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки та конкуренції.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
Знати:
особливості організації і ведення підприємництва;
порядок створення і функціонування підприємницьких структур різних організаційно-правових форм;
порядок системи оподаткування малого бізнесу;
основи прийняття і реалізації управлінських рішень ; різних підприємствах і виробничих підрозділах;
психологію, етику і культуру ділових відносин;
основні напрямки енергоменеджменту;
порядок організації служби маркетингу на підприємстві.
Вміти:
проводити дослідження ринкового середовища та знаходити можливості застосування конкурентних переваг;
розраховувати потребу у фінансових ресурсах та ефективно управляти ними;
розробляти елементи бізнес-плану;
приймати рішення в ситуаціях невизначеності та ризику;
вишукувати можливості для повного і якісного виконання зобов’язань перед партнерами.