Спеціальність "Маркетинг" є дуже цікавою та актуальною на сучасному етапі. Потреба в маркетологах в нашій країні ще не повністю задоволена. Стрімкі зміни в економіці зумовлюють формування нових ринкових відносин, тому ця професія є перспективною.
Студенти вивчають, крім циклу загальноосвітніх дисциплін, спеціальні дисципліни, які дають знання про властивості продовольчих, непродовольчих товарів та сільськогосподарської продукції, особливості функціонування сільськогосподарських, переробних та торговельних підприємств на ринку товарів і послуг, ресурсів, порядок документального оформлення операцій, пов’язаних з обігом товарів та грошей.
Спеціальність "Маркетинг" є ще й універсальною спеціальністю, оскільки випускники мають можливість працевлаштування на виробничих, переробних підприємствах, підприємствах оптової та роздрібної торгівлі за такими напрямками:
збут продукції;
рекламний бізнес;
постачання товарних та матеріально-технічних ресурсів;
організація складського господарства;
організація роздрібного та оптового продажу товарів тощо.
Закріпити та поглибити теоретичні знання, а також набути практичних навиків роботи згідно спеціальності студенти мають можливість під час навчальних практик зі спеціальних дисциплін та виробничих практик на виробничих та переробних підприємствах.
Згідно з кваліфікаційною характеристикою молодший спеціаліст з комерційної діяльності підготовлений для професійної діяльності в системі агропромислового комплексу на посадах низового управлінського персоналу:
підприємницького маркетингу в сфері реалізації продукції і послуг; в сфері матеріально-технічного забезпечення, ремонтно-технічного, агрохімічного обслуговування тощо в агропромислових спільних, малих підприємствах, кооперативах та інших структурах різних форм власності.
Молодший спеціаліст-маркетолог підготовлений до самостійної, активної, творчої професійної діяльності, вільно володіє державною мовою, знаннями основ суспільного розвитку; уміє оцінювати історичні та сучасні процеси і проблеми загального життя країни, місце і роль в них своєї професійної діяльності, проблеми і тенденції світового розвитку; володіє глибокими професійними знаннями і діловими якостями, економічним мисленням, навичками творчої роботи в умовах ринкової економіки, організаторської і управлінської діяльності, вміє приймати професійні рішення з урахуванням їх соціальних наслідків, проявляє працелюбність, є високоморальною особою.
Студенти-комерсанти живуть яскравим життям, приймають активну участь в позаурочних заходах, які проводяться на відділенні «Економіки та права», та культурно-спортивних заходах, що відбуваються в коледжі та за його межами.