Навчання іноземної мови у коледжі передбачає комплексну реалізацію практичних, виховних і освітніх цілей. При цьому виховні і освітні цілі реалізуються у процесі практичного оволодіння іноземною мовою.
П р а к т и ч н а м е т а навчання полягає у тому, щоб навчити студентів спілкуватися іноземною мовою у межах тематики, визначеної програмою відповідно напрямку підготовки фахівця, читати нескладні тексти без словників, складніші-зі словниками.
Навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі по підготовні молодших спеціалістів має забезпечити реалізацію практичних, освітніх, розвиваючих і виховних цілей.
Практична мета полягає в тому, щоб навчити студентів спілкуватися іноземною мовою в усній і письмовій формі.
Володіння усним і писемним мовленням робить можливими безпосередні контакти з представниками інших країн, а вміння читати іноземною мовою дає змогу прилучитися до культури народів - носіїв цієї мови, розширює кругозір, поглиблює загальну ерудицію, сприяє формуванню світогляду на основі загальнолюдських цінностей, розвиває особистість.
Освітні цілі досягаються не тільки завдяки читанню пізнавальних текстів, але й у ході оволодіння іноземною мовою, коли студенти зустрічаються з новими для них лінгвістичними поняттями і поглиблюють свої знання про відомі їм явища.
Вивчення предмета сприяє розкриттю нахилів і здібностей студента, а також розвитку мислення, пам"яті, уваги, почуттів та емоцій.
Оволодіння іноземною мовою має сприяти культурному, психічному і фізичному розвитку студентів, засвоєнню певних знань з предмета, формуванню мовленнєвих та загально-навчальних умінь і бажанню вчитися.