створення системи знань про процеси маркетингових комунікацій і підвищення інтересу покупця до сучасного ринку та формування культури споживання.
Завдання:
Формування системи знань і практичних навичок щодо способів та прийомів встановлення, підтримки та зміцнення зв’язків із цільовим ринком, здійснення впливу на поведінку цільових покупців, формування позитивного ставлення до товаровиробника, забезпечення конкурентоспроможності його товарам.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
Знати:
суть, значення та цілі маркетингових комунікацій, комплекс заходів для просування товару;
етапи життєвого циклу товару та розробки ефективної комунікації;
організаційну структуру та функції маркетингової служби на підприємстві;
поняття, цілі та види реклами, та правові аспекти реклами;
суть та види стимулювання збуту продукції та етапи розробки програми стимулювання;
основні характеристики пропаганди та зв’язків з громадськістю, суть понять пабліситі та лобіювання, основні засоби PR;
основні види та типи вітрин, принципи їх оформлення;
поняття прямого маркетингу та його основні форми;
суть понять «виставка» та «ярмарка», їх основні характеристики;
етапи процесу персонального продажу товарів, суть взаємин «покупець - продавець»;
поняття, види та основні функції упаковки та основні вимоги до її оформлення;
методи визначення ефективності маркетингових комунікацій та фактори, які впливають на їх ефективність.
Вміти:
складати план ефективної маркетингової комунікації підприємства;
розробляти структуру служби маркетингу;
визначати цільову аудиторію реклами та розміщувати її на інформаційних порталах в Інтернеті;
розробляти методи стимулювання збуту нових споживачів товарів;
складати друкований рекламно-оглядовий матеріал про фірму та її продукцію;
проводити викладку товарів та оформляти вітрини;
розробляти рекламний проект товару (послуги) однією з форм прямого маркетингу;