Метадисципліни:оволодіти знаннями, необхідними для вирішення практичних завдань у сфері комерційної діяльності, на виробництві та у сфері товарообігу основних груп продовольчих та непродовольчих товарів.
Завдання дисципліни:вивчити теоретичні основи комерційного товарознавства; стандартизацію та сертифікацію товарів, номенклатуру та асортимент товарів, класифікацію та кодування товарів.
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: властивості і призначення продукції; фактори, що формують якість товарів; класифікацію, асортимент споживчих товарів; вимоги до якості, дефекти; принципи маркування і пакування; правила транспортування, приймання, зберігання; номенклатуру промислових товарів, їх якісну характеристику, призначення, умови використання.
вміти:розпізнавати асортимент продукції і товарів; визначати якість продукції та дефекти органолептичними методами відповідно до вимог стандартів; визначати суми виторгу від реалізації товарних партій продукції; визначати групову номенклатуру промислових та продовольчих товарів, їх якість, властивості, доцільність та ефективність їх використання.