Мета надання студентам знань щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів його маркетингового розвитку.
Завдання:
вивчення категорій, методики та алгоритмів ринкових досліджень;
набуття навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства за результатами досліджень.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
методи і процеси дослідження суб'єктів та умов навколишнього бізнес- середовища і внутрішнього середовища підприємства;
категорії, методики і алгоритми ринкових досліджень;
визначати резерви і шляхи удосконалення маркетингової діяльності за результатами дослідження.
вміти:
створювати маркетингову інформацію макро- та мікро- середовища;
розробляти анкети для опитування;
вибирати необхідну інформацію з літературних джерел;
проводити комплексну оцінку сегментів ринку;
визначати пропозицію і попит на товар та рівень конкурентоспроможності продукції;
досліджувати поводження споживачів на ринку;
проводити дослідження торгових марок підприємств та ринку послуг.