Субота, 15.12.2018, 11:12Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Закладки
Статистика
Полный анализ сайта Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ринкові дослідження


Ринкові дослідження

Мета надання студентам знань щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів його маркетингового розвитку.

Завдання:

  • вивчення категорій, методики та алгоритмів ринкових досліджень;
  • набуття навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства за результатами досліджень.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

  • методи і процеси дослідження суб'єктів та умов навколишнього бізнес- середовища і внутрішнього середовища підприємства;
  • категорії, методики і алгоритми ринкових досліджень;
  • визначати резерви і шляхи удосконалення маркетингової діяльності за результатами дослідження.

вміти:

  • створювати маркетингову інформацію макро- та мікро- середовища;
  • розробляти анкети для опитування;
  • вибирати необхідну інформацію з літературних джерел;
  • проводити комплексну оцінку сегментів ринку;
  • визначати пропозицію і попит на товар та рівень конкурентоспроможності продукції;
  • досліджувати поводження споживачів на ринку;
  • проводити дослідження торгових марок підприємств та ринку послуг.
№ п/п Найменування Посилання
1 Структура навчальної дисципліни Переглянути
2 Теми практичних занять Переглянути
3 Теми семінарських занять Переглянути
4 Теми самостійних робіт Переглянути
5 Питання до екзамену Переглянути
6 Рекомендована література Переглянути
Форма входу
Ми в соц.мережі
facebook instagram twitter youtube Google+
Пошук
Друзі сайту
ЗНО
Знайти роботу
Agrocareer.com
Календар-інформер
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання