Субота, 15.12.2018, 11:08Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Закладки
Статистика
Полный анализ сайта Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу


Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу
Мета:допомогти студентам засвоїти теоретичні основи підприємницької діяльності, набути системних знань і практичних навичок щодо здійснення підприємницької діяльності в різних сферах.

Завдання:формування системи знань про сутність і зміст менеджменту та маркетингу, як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки та конкуренції.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

Знати:

  • особливості організації і ведення підприємництва;
  • порядок створення і функціонування підприємницьких структур різних організаційно-правових форм;
  • порядок системи оподаткування малого бізнесу;
  • основи прийняття і реалізації управлінських рішень ; різних підприємствах і виробничих підрозділах;
  • психологію, етику і культуру ділових відносин;
  • основні напрямки енергоменеджменту;
  • порядок організації служби маркетингу на підприємстві.

Вміти:

  • проводити дослідження ринкового середовища та знаходити можливості застосування конкурентних переваг;
  • розраховувати потребу у фінансових ресурсах та ефективно управляти ними;
  • розробляти елементи бізнес-плану;
  • приймати рішення в ситуаціях невизначеності та ризику;
  • вишукувати можливості для повного і якісного виконання зобов’язань перед партнерами.

№ п/п Найменування Посилання
1 Структура навчальної дисципліни Переглянути
2 Теми практичних занять Переглянути
3 Теми семінарських занять Переглянути
4 Теми самостійних робіт Переглянути
5 Перелік питань до заліку Переглянути
6 Рекомендована література Переглянути
Форма входу
Ми в соц.мережі
facebook instagram twitter youtube Google+
Пошук
Друзі сайту
ЗНО
Знайти роботу
Agrocareer.com
Календар-інформер
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання