П'ятница, 28.07.2017, 10:41Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Закладки
Статистика
Полный анализ сайта Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Комунікаційна діяльність


«Комунікаційна діяльність»

Мета:  створення системи знань про процеси маркетингових комунікацій і підвищення інтересу покупця до сучасного ринку та формування культури споживання.
Завдання:
Формування системи знань і практичних навичок щодо способів та прийомів встановлення, підтримки та зміцнення зв’язків із цільовим ринком, здійснення впливу на поведінку цільових покупців, формування позитивного ставлення до товаровиробника, забезпечення конкурентоспроможності його товарам.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
Знати:

  • суть, значення та цілі маркетингових комунікацій, комплекс заходів для просування товару;
  • етапи життєвого циклу товару та розробки ефективної комунікації;
  • організаційну структуру  та функції маркетингової служби на підприємстві;
  • поняття, цілі та види реклами, та правові аспекти реклами;
  • суть та види стимулювання збуту продукції та етапи розробки програми стимулювання;
  • основні характеристики пропаганди та зв’язків з громадськістю, суть понять пабліситі та лобіювання, основні засоби  PR;
  • основні види та типи вітрин, принципи їх оформлення;
  • поняття прямого маркетингу та його основні форми;
  • суть понять «виставка» та «ярмарка», їх основні характеристики;
  • етапи процесу персонального продажу товарів, суть взаємин «покупець - продавець»;
  • поняття, види та основні функції упаковки та основні вимоги до її оформлення;
  • методи визначення ефективності маркетингових комунікацій та фактори, які впливають на їх ефективність.

 Вміти:

  • складати план ефективної маркетингової комунікації підприємства;
  • розробляти структуру служби маркетингу;
  • визначати цільову аудиторію реклами та розміщувати її на інформаційних порталах в Інтернеті;
  • розробляти методи стимулювання збуту нових споживачів товарів;
  • складати друкований рекламно-оглядовий матеріал про фірму та її продукцію;
  • проводити викладку товарів та оформляти вітрини;
  • розробляти рекламний проект товару (послуги) однією з форм прямого маркетингу;
  • організовувати роботу виставок та ярмарок;
  • розробляти ескіз упаковки товару;
  • розраховувати ефективність маркетингових комунікацій.

  • № п/п Найменування Посилання
    1 Перелік практичних занять Link
    2 Перелік тем самостійного опрацювання Link
    3 Рекомендована література Link
    Форма входу
    Ми в соц.мережі
    facebook odnoklassniki twitter vkontakte youtube Google+
    Пошук
    Додати до фавориту
    Друзі сайту
    Знайти роботу
    Agrocareer.com
    Календар-інформер
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання