Середа, 26.07.2017, 20:44Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Закладки
Статистика
Полный анализ сайта Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інфраструктура товарного ринку


"Інфраструктура товарного ринку"

            Мета дисципліни:надання студентам знань про теорію розвитку  ринкової інфраструктури, зокрема інфраструктури товарного ринку, засвоєння практичних вмінь та навичок управління її діяльністю по розподілу, просуванню, зберіганню та продажу товарів та послуг, забезпеченню як суспільних, так і особистих потреб споживачів.

Завдання дисципліни:вивчення розвитку та організації інфраструктури торгово-посередницької діяльності; дослідження організації логістичних систем і каналів просування товарів від виробника до споживача; опанування основ мерчандайзингу та персонального продажу; набуття навичок знаходити та реалізовувати рішення по інтенсифікації товарного обігу, підвищенню ефективності діяльності інфраструктурного комплексу.

        В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:  передумови, умови та особливості функціонування товарного ринку, сутність його інфраструктури й характеристики продуктів її діяльності.

вміти: укладати договори та угоди на основі економічної оцінки виробничих ситуацій; здійснювати вибір найефективніших шляхів розв’язання цих ситуацій; розробляти мерчандайзингові плани стимулювання продажу товарів; визначати розмір лізингових платежів; виявляти резерви і шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства; досліджувати пропозицію і попит на товар та рівень конкурентоспроможності продукції.

Перелік тем практичних занять

  1. Проведення внутрішнього та зовнішнього аналізу маркетингу
  2. Маркетингове об’єднання
  3. Розробка мерчандайзинг-плану стимулювання продажу
  4. Вивчення порядку здійснення біржової торгівлі
  5. Розрахунок лізингових платежів
  6. Вибір каналу розподілу продукції підприємства
  7. Визначення ціни товару при використанні різних каналів розподілу

 

Перелік тем семінарських занять

  1. Товарний ринок та елементи його інфраструктури
  2. Посередницька та організаційно-комерційна діяльність в інфраструктурі товарного ринку
  3. Сучасна організація оптової та роздрібної торгівлі
  4. Специфіка організації оптового обігу та персонального продажу товарів на ринку
  5. Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки

Рекомендована література

Базова:

  1. Про товарну біржу Закон України від 10.12.1991 р. Ns 1956.
  2. Про фінансовий лізинг: Закон України // k3BP. - 1998 p.-Ns 16.
  3. Балабанова Л.В. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. –К.: 2004
  4. Гриненко С.П. Інфраструктура торгово-посередницької діяльності. – НМЦ: 2005
  5. Корилюк С.І. Основи маркетингу. – НМЦ: 1999
  6. Кузнєцова О.В. Інфраструктура товарного ринку. – КТМСГ: 2004
  7. Пилявець В.М., Озима В.В., Заруба В.П. Інфраструктура товарного ринку. – К: Аграрна освіта,2015. – 255 с.
  8. Рижмань Л.Д., Рижмань Д.І. Товарна політика комерційних підприємств. – К.: Аграрна освіта, 2014. – 405 с.
  9. Саблук П.Т. формування і функціонування ринку агропромислової продукції. – К.: 2000
  10. Савощенко А.С, Полонець В.М. Інфраструктура товарного ринку. – К.: 2005
  11. Шевцов О. Актуальні питання аграрної політики. – К.: 2003,2004
  12. Яковенко Р.В. Технології продажу товарів. – Кіровоград: 2003

Допоміжна:

  1. Герасимчук В.Г. Маркетинг. – К.: 1994
  2. Гнатенко Н.В. Комерційна діяльність підприємств. – НМЦ: 2002
  3. Кальченко А.Г. Основи логістики. – К.: 1999
  4. Мороз Л.А. Маркетинг. – К.: 2002
  5. Старожилова Г.М. Комерційна діяльність організацій. – К.: 2007
  6. Худякова Л.К. Основи маркетингу. – НМЦ:2002

Інформаційні ресурси:

  1. http://shron.chtyvo.org.ua/Prokopenko_OV/Infrastruktura_tovarnoho_rynku.pdf
  2. http://subject.com.ua/pdf/296.html
Форма входу
Ми в соц.мережі
facebook odnoklassniki twitter vkontakte youtube Google+
Пошук
Додати до фавориту
Друзі сайту
Знайти роботу
Agrocareer.com
Календар-інформер
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання