Середа, 14.11.2018, 08:40Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Закладки
Статистика
Полный анализ сайта Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 15
Гостей: 14
Користувачів: 1
Методист

Комунікаційна діяльність


Communication activity Мета:

створення системи знань про процеси маркетингових комунікацій і підвищення інтересу покупця до сучасного ринку та формування культури споживання.

Завдання:

Формування системи знань і практичних навичок щодо способів та прийомів встановлення, підтримки та зміцнення зв’язків із цільовим ринком, здійснення впливу на поведінку цільових покупців, формування позитивного ставлення до товаровиробника, забезпечення конкурентоспроможності його товарам.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

Знати:

  • суть, значення та цілі маркетингових комунікацій, комплекс заходів для просування товару;
  • етапи життєвого циклу товару та розробки ефективної комунікації;
  • організаційну структуру та функції маркетингової служби на підприємстві;
  • поняття, цілі та види реклами, та правові аспекти реклами;
  • суть та види стимулювання збуту продукції та етапи розробки програми стимулювання;
  • основні характеристики пропаганди та зв’язків з громадськістю, суть понять пабліситі та лобіювання, основні засоби PR;
  • основні види та типи вітрин, принципи їх оформлення;
  • поняття прямого маркетингу та його основні форми;
  • суть понять «виставка» та «ярмарка», їх основні характеристики;
  • етапи процесу персонального продажу товарів, суть взаємин «покупець - продавець»;
  • поняття, види та основні функції упаковки та основні вимоги до її оформлення;
  • методи визначення ефективності маркетингових комунікацій та фактори, які впливають на їх ефективність.

Вміти:

  • складати план ефективної маркетингової комунікації підприємства;
  • розробляти структуру служби маркетингу;
  • визначати цільову аудиторію реклами та розміщувати її на інформаційних порталах в Інтернеті;
  • розробляти методи стимулювання збуту нових споживачів товарів;
  • складати друкований рекламно-оглядовий матеріал про фірму та її продукцію;
  • проводити викладку товарів та оформляти вітрини;
  • розробляти рекламний проект товару (послуги) однією з форм прямого маркетингу;
  • організовувати роботу виставок та ярмарок;
  • розробляти ескіз упаковки товару;
  • розраховувати ефективність маркетингових комунікацій.

№ п/п Найменування Посилання
1 Структура навчальної дисципліни Переглянути
2 Теми практичних занять Переглянути
3 Теми семінарських занять Переглянути
4 Самостійна робота Переглянути
5 Рекомендована література Переглянути
6 Питання до заліку Переглянути
Форма входу
Ми в соц.мережі
facebook twitter youtube Google+
Пошук
Додати до фавориту
Друзі сайту
Знайти роботу
Agrocareer.com
Календар-інформер
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання